اجتماع ۳هزار نفری هلال احمر گلستان در روز جهانی صلیب سرخ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و همزمان با اجتماع ۱۰۰ هزار نفری هلال احمر کشور، ۳ هزار نفر از کارکنان و نیروهای امدادی هلال احمر گلستان در این اجتماع حضور پیدا کردند.

اجتماع ۳هزار نفری هلال احمر گلستان در روز جهانی صلیب سرخ

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال از گرگان قاسم غریب آبادی در اجتماع بزرگ 3 هزار نفری هلال احمر گلستان اظهار کرد: شعار هفته هلال احمر، «هلال؛ نشان امید» نامگذاری شده به واقع در حوادث و بحران ها امدادگران هلال احمر به چشم دیده و با تمام وجود لمس کرده اند که نور امید در جان گرفتاران در حوادث تازه می شود.  وی تصریح کرد: با نگاه مثبت دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، حمایت های دکتر آقاملایی عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر، ارشادات حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان، همراهی و حمایت‌های استاندار گلستان، مجمع نمایندگان استان و تمامی دوستداران مجموعه بزرگ هلال احمر توانستیم قدم های بزرگی برای خدمت به مردم برداریم. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: به زودی پروژه مسکن کارکنان و امدادگران فعال استان کلنگ زنی خواهد شد. مقدمات برای احداث مسکن آماده شده و به زودی کلنگ آغاز ساخت مسکن برای کارکنان و امدادگران فعال به عنوان اولین استان بر زمین خواهد خورد و این کار بزرگی بود که با حمایت دوستداران شما در جمعیت هلال احمر کشور و استان گلستان محقق شده است.

وی ادامه داد: استان گلستان در یک‌سال اخیر موفقیت و افتخارات بزرگی کسب کرده است. سال گذشته وعده دادیم تا شرایط استفاده جوانان از سالن های ورزشی را فراهم کنیم و امروز این امر محقق شده و همه جوانان عضو هلال احمر استان می توانند به صورت رایگان از زمین چمن و سالن های ورزشی تحت اختیار جمعیت استان استفاده کنند. کارخانه روغن زیتون بندرگز با حمایت دکتر کولیوند به مالکیت استان گلستان در آمده است، تجمیع ساختمان های ستادی با هدف تکریم ارباب رجوع کار بزرگ و مهمی است که به زودی انجام خواهد.  عضو شورای جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: موفقیت های بزرگی که جمعیت هلال احمر کشور داشته، کسب مدال «هانری داویسون» برای دومین بار، کسب نشان افتخار از رئیس جمهور کشور ترکیه به جهت امدادرسانی در زلزله ترکیه و سوریه، تلاش مجموعه هلال احمر کشور به مدیریت دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور است، جوایزی که باعث شد سه کرسی بین المللی در فدراسیون صلیب سرخ به ایران تعلق بگیرد. حل مشکل بیمه و معیشت امدادگران گام بزرگی بود که دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آن را با تلاش و رایزنی های فراوان توانست بردارد. حمیدرضا آقاملایی اظهار کرد: هر موفقیتی در استان گلستان بدست آمده بدون شک حاصل کار تیمی و شبانه روزی همه کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان در سراسر استان و در صدر آن مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان است که در طی این یک سال تلاش های بی دریغ و شایسته تقدیری برای ارتقای هلال احمر استان و در جهت خدمت به مردم داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان هم در اجتماع بزرگ هلال احمری ها گفت: زحمات امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در سیل، زلزله، جاده ها، ایام کرونا و موقعیت های مختلف که برای کمک و نجات مردم تلاش می کنند جای قدردانی دارد. انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید