افتتاح ۱۶۷۳ پروژه عمرانی در دهه فجر گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در دهه فجر امسال یک هزار و ۶۷۳ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح ۱۶۷۳ پروژه عمرانی در دهه فجر گلستان

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال از گرگان، سیدمهدی محیایی ظهر امروز در نشست خبری فجر گلستان، اظهار کرد: در دهه فجر امسال یک هزار و ۶۷۳ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ایام یک هزار و ۴۶۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان افتتاح و ۲۱۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده درآمد ۹ ماهه امسال ۳۶ شهرداری‌ استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تحقق یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش ۸۰ درصدی داشته است.

محیایی گفت: طرح الگوی پیشرفت و توسعه ۱۱۰ روستا در استان اجرا شد و تاکنون ۳۰ جشنواره اقتصاد روستا برگزار شده است.

وی تاکید کرد: ۴۵۷ پروژه عمرانی در مقیاس کوچک و متوسط با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در خصوص فعالیت اداره پسماند استان، تصریح کرد: در یک سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات موتوری برای اداره پسماند استان خریداری شد.

محیایی گفت: اداره پسماند چارت اداری مصوب نداشت که با تلاش‌های انجام شده چارت اداری این سازمان نیز تصویب و ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: دو‌نقطه آق‌قلا و آزادشهر سایت پسماند فعال است که تمام اقدامات بهداشتی لازم در این دو سایت پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: ما در تلاش هستیم بتوانیم تجهیزات و ماشین‌آلات بروز را برای این دو سایت خریداری کنیم که عملکرد بهتری از این دو سایت را شاهد باشیم.

محیایی در خصوص مشکلات انشعاب خدماتی مجموعه هتل ورزش گلستان تصریح کرد: مشکل برق این مجموعه برطرف شده و در این ایام وارد مدار خواهد شد.

محیایی گفت: این پروژه تکمیل و در گذشته به بهره‌برداری رسیده اما تجهیز نشده ما رایزنی کردیم از محل فروش املاک در تجهیز این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

دیدگاهتان را بنویسید