ترس اینترمیلان از ستاره ایران؛ طارمی هر طور شده باید متوقف شود+عکس

کارشناس فوتبال ایتالیا از لزوم مهار طارمی در بازی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های اینتر و پورتو گفت.

ترس اینترمیلان از ستاره ایران؛ طارمی هر طور شده باید متوقف شود+عکس

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال، چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با حضور طارمی به مصاف اینترمیلان در جوزپه‌مه‌آتزا خواهد رفت. اینترمیلان در هفته‌های اخیر نمایش بسیار عالی داشته و توانسته از 5 بازی اخیر خود به 4 برد دست یابد. نکته دیگر گلزنی لوکاکو در بازی ابتدای هفته بود که این بازیکن توانست از روی نقطه پنالتی پس از مدت‌ها گلزنی کند.

اینترمیلان که در مرحله گروهی باعث حذف بارسلونا شد، حالا قرار است مقابل یاران طارمی بیایستد و با شکست آن‌ها به جمع 8 تیم پایانی راه یابد. ستاره اسبق نراتزوری با حضور در برنامه اسکای مدعی شد که برای شکست پورتو، اینترمیلان نیازمند است طارمی را مهار کند و نگذارد این بازیکن باز هم برای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شود.

جوزپه برگومی گفت: پورتو تیمی است که می‌تواند با سیستم‌های 3-3-4 و 2-4-4 بازی کند ولی نکته مهم این است که آن‌ها به شدت نیازمند طارمی هستند. نمایش آن‌ها وابسته به عملکرد اوست. بازیکن ایرانی بیشترین موقعیت گل در لیگ قهرمانان اروپا را ساخته و پرداخته کرده و بسیار مهم است. وی اظهار داشت: پورتو به نظر من حریف سخت‌تری نسبت به تاتنهام است و از این حیث میلان کار راحت‌تری دارد. پورتو تیمی است که می‌تواند از عقب بازیسازی کند و ما باید با شجاعت مقابل آن‌ها بیایستیم.

ستاره اسبق اینترمیلان تصریح کرد: طارمی باید متوقف شود. ما باید مثل بازی با ناپولی و کاری که با اوسیمن انجام دادیم را با طارمی انجام دهیم. در آن بازی آچربی نمایش خوبی مقابل اوسیمن داشت. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید