خبرخوب| شب قدر در زندان های ایران چه گذشت؟اینجا وعده ها روی زمین نمی ماند + فیلم

شب های قدر امسال هم گذشت و حالا که دل هایمان صاف و ضمیرهایمان پاک شده، به خودمان و خدا قول بدهیم تحولی بزرگ را در زندگی هامان رقم بزنیم. اصلا انگار بعد از شب های قدر ما برای خوب بودن انگیزه داریم. پس مراقب روح هایمان باشیم که همین طور صیقل خورده باقی بماند و یک یا علی مردانه بگوییم برای رقم زدن سالی پر از تلاش و خیر و برکت و یاد خدا.با این مقدمه شما را دعوت می کنیم که همراه مان باشید با بسته خبر خوب به وقت ۲۶ فروردین ۱۴۰۲.

خبرخوب| شب قدر در زندان های ایران چه گذشت؟اینجا وعده ها روی زمین نمی ماند + فیلم

گروه خبرخوب: بزرگی می گوید انسان محصور زمان و مکان است. یعنی زمان‌ها و مکان‌هایی خاص وجود دارد که انسان می‌تواند در آنها متحول شود و مسیر حرکت و زندگی اش تغییر کند. اما مقدمه این تحول تطهیر است و باید اول دل آدم صاف شود. آدم ها خودشان می دانند که کجا و چقدر خراب کرده اند! اصلا خوبش را بخواهیم در کارهای خوبِ ما آن‌قدر ایراد و اشکال و خودخواهی و سوء نیت هست که نیازمند استغفار باشد، تا چه رسد به کارهای دیگرمان! اما خدا در شب های قدر به ما وعده تطهیر داده و سه شب قدر گذشت و حالا که دل هایمان صاف و ضمیرهایمان پاک شد، به خودمان و خدا قول بدهیم تحولی بزرگ را در زندگی هامان رقم بزنیم. اصلا  انگار بعد از شب های قدر ما  برای خوب بودن انگیزه داریم. پس مراقب روح هایمان باشیم که همین طور صیقل خورده باقی بماند و یک یا علی مردانه بگوییم برای رقم زدن  سالی پر از تلاش و خیر و برکت و یاد خدا. با این مقدمه شما را دعوت می کنیم که همراه مان باشید با بسته خبر خوب به وقت ۲۶ فروردین ۱۴۰۲.

* شب قدر در زندان های ایران چه گذشت؟/ جز وصل تو دل به هر چه بستم توبه… تا مقدمه خبر خوب مان داغ داغ است با ما همراه شوید و سری بزنیم به شب قدر زندان های ایران. راستی شب های قدر در زندان ها چه می گذرد؟ در بند زندانی های جرائم کیفری! در بند زندانیان مالی، دزدان زندانی چه می کنند؟ اصلا شب قدر در قاموس آن قاتلی که به عمد جان یک نفر را گرفته یا آن چاقوکش قداره کش چطور است؟ 

مراسم شب قدر در زندان قزل حصار  بعضی وقت ها لازم نیست کلمه خرج کنیم. گاهی فیلم ها و تصاویر جای ما حرف می زنند. ما هم بسنده می کنیم به نمایش چند تصویر ناب و یک فیلم ناب تر از شب قدر یکی از زندان های ایران و البته یک بیت شعر این شاعر نامی که خیلی وقت ها کار ما را راحت می کند:گر کافر و گبر و بت پرستی باز آ… این درگه ما درگه نومیدی نیست… صدبار اگر توبه شکستی باز آ….

    شب قدر در زندان

دیدگاهتان را بنویسید