خبر خوب| مأموریت نظامی اثبات شایستگی «ساخت ایران»

این روزها هر طرف سر برمی‌گردانیم، عطر دانایی در شهر پیچیده و حرف از یار مهربان است. سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای همه سلیقه‌ها محتوا دارد. اگر هم قصد خرید نداشته باشید، تنها قدم زدن در بوستان معطرش حال‌ و روزتان را گلستان می‌کند. هنوز چند روزی از بودنش باقی است. اگر گذرتان افتاد، سری به این بوستان معطر بزنید.

خبر خوب| مأموریت نظامی اثبات شایستگی «ساخت  ایران»

گروه خبر خوب: این روزها هر طرف سر برمی‌گردانیم، عطر دانایی در شهر پیچیده و حرف از یار مهربان است. سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای همه سلیقه ها محتوا دارد. اگر هم قصد خرید نداشته باشید، تنها قدم زدن در بوستان معطرش  حال‌وروزتان را گلستان می‌کند. هنوز چند روزی از بودنش باقی است. اگر گذرتان افتاد، سری به این بوستان معطر بزنید. البته بساط بازار مجازی و خریدوفروش از راه دور هم به راه است. اگر راهتان دور است یا امکان حضور ندارید، خودتان را از رفاقت با این دوستان بی‌ریا و یارهای همیشه مهربان محروم نکنید.   

پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادها در دنیا محسوب می‌شوند *چو ایران نباشد تن من مباد! گذشت آن روزها که برای آب خوردنمان هم باید اجازه می‌گرفتیم. حرفی از توسعه و پیشرفت نمی‌زدیم.  اما حالا اوضاع فرق کرده  این‌هم شاهد مثالی که افتخار و غرور ملی از سر و رویش می‌بارد:«پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادها در دنیا محسوب می‌شوند.» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش  می گوید:«تجهیزات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف بهترین تجهیزات دفاعی به‌روز دنیا محسوب می‌شود و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.دشمنان به‌خوبی می‌دانند که نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سامانه‌های قدرتمندی است و ما آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.» همیشه آباد و آزاد  باشی ای  ایران!

دیدگاهتان را بنویسید