یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در جهرم دستگیر شد

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان،یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار این شهر در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در جهرم دستگیر شد

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال از جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه یک نفر در یکی از محلات شهرستان جهرم با سلاح گرم ضمن قدرت‌نمایی و مزاحمت و تهدید به قتل، موجب سلب آسایش من شده؛ بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه ‌به حساسیت موضوع، مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد اراذل‌ و اوباش را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان شیراز و تحت تعقیب مراجع قضائی نیز بوده و دارای چندین فقره سابقه درگیری و تیراندازی است، گفت: در بازرسی از منزل وی یک قبضه اسلحه شکاری با 12عدد فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه برنو با 46 فشنگ مربوطه و حدود 170 گرم مواد مخدر به کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در پایان گفت: استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل، به هیچ عنوان اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش و هنجارشکنان را نخواهد داد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید