آغاز توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی بضاعت در یزد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 5 هزار بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

آغاز توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی بضاعت در یزد

حجت السلام و المسلمین حمید قطبی راوندی، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در حاشیه توزیع بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت، به خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ به همت سپاه الغدیر استان یزد برای هدیه به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، سه هزار بسته لوازم التحریر تهیه شده و قرار است تا پایان هفته جاری بین جامعه هدف توزیع شود.

وی با بیان این‌که این ویژه برنامه با عنوان«همکلاسی مهربان ۴» در سطح استان یزد اجرایی می‌شود، افزود:‌ بسته‌های تهیه شده هرکدام دارای ارزش ریالی هفت میلیون ریال است و از ۲۸ شهریورماه فرآیند توزیع آنها آغاز می‌شود.

حجت السلام و المسلمین قطبی گفت: هر بسته آموزشی شامل کیف، خودکار، پاک کن، مداد، جامدادی، دفترچه و سایر لوازم تحریر دانش آموزان است.

 رئیس بسیج دانش‌آموزی استان یزد با بیان این‌که  این اقدام با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و در راستای عدالت آموزشی انجام می‌شود، تصریح کرد: تهیه بسته های لوازم التحریر با مشارکت معلمان، مدیران مدارس و بسیج دانش آموزی و دیگر خیرین نیکوکار در سطح استان یزد تهیه شده است.   وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین نیکوکار برای خدمت رسانی به دانش آموزان بی‌بضاعت و توسعه عدالت آموزشی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هفته‌های آینده دو هزار بسته لوازم تحریر دیگر نیز به این میزان اضافه شود.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید