به کارگیری 3 دستگاه جدیدبینایی‌سنجی کودکان در چهارمحال و بختیاری

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری اداره‌کل بهزیستی استان سه دستگاه بینایی‌سنجی برای غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال استان خریداری شد.

به کارگیری 3 دستگاه جدیدبینایی‌سنجی کودکان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال از شهرکرد، محمود ابراهیمی صبح امروز در حاشیه اهدای سه دستگاه‌ بینایی‌سنجی برای غربالگری کودکان سه تا ۶ سال چهارمحال و بختیاری، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری اداره‌کل بهزیستی استان طرح توزیع و تحویل اقلام توانبخشی را دستور کار خود قرار داده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها در شهرکرد، لردگان و سامان مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این سه دستگاه بینایی‌سنجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای غربالگری بینایی کودکان سه تا ۶ سال خریداری شده است.

سن سه تا ۶ سال، سن طلایی کودکان برای درمان مشکلات بینایی

مهشید سلیمانی مدیرکل بهزیستی درحاشیه این برنامه گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سالانه توسط سازمان بهزیستی ویژه کودکان سه تا ۶ سال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دوران طلایی سه تا ۶ سال برای درمان مشکلات بینایی کودکان، اضافه کرد: در صورت بی‌توجهی به این موضوع امکان ایجاد کم‌بینایی و نابینایی در بین کودکان وجود دارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید