سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، تملک اراضی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار ۹هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا اظهارکرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می شود.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه های تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز ۴و۵ شهرک صنعتی کاسین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز ۵ شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راهسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان ها و معابر در تعدادی از شهرکها و نواحی صنعتی استان و … را شامل می شود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان افزود: سال گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین حدود ۶هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

۴۶

دیدگاهتان را بنویسید