وقتی کلوپ از دست هواداران لیورپول شاکی شد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به شعار هواداران واکنش نشان داد.

وقتی کلوپ از دست هواداران لیورپول شاکی شد

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، روز گذشته لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل بورنموث به برتری 3 بر یک رسید و توانست به اولین برد خود دست یابد. در این بازی، لیورپول به دلیل اشتباهات دفاعی و مخصوصا اشتباه آرنولد گل دریافت کرد و بار دیگر ضعف خود را در بازیسازی از عقب زمین نشان داد. همین باعث شد تا کلوپ از دست بازیکنان خود عصبانی باشد و نسبت به سرود خواندن هواداران پرشور لیورپول که در جایگاه The Kop قرار دارند، واکنش نشان دهد.

کلوپ پیشتر به هواداران گفته بود که تا زمانی که تیمش در یک بازی پیروز نشده، سرود نخوانند و همین باعث عصبانیت سرمربی لیورپول شد. طبق گزارش نشریه لیورپول اگو، کلوپ در اواسط بازی ناگهان بر سر هواداران فریاد کشید و گفت: می‌شود آن آهنگ مزخرف را نخوانید؟ با این حال کلوپ در نشست خبری پس از بازی از بازیکنانش تمجید کرد ولی چیزی که مشخص است این بوده که تیم لیورپول نیازمند بازسازی است و باید تلاش بیشتری بکند.

لیورپول در این پنجره بازیکنانی مثل سوبوسلای، مک‌آلیستر و واتارو اندو را خریداری کرد ولی همچنان مخصوصا در خط دفاعی ضعف‌های آشکار دارد. البته رفتار کلوپ در این فصل کاملاً متفاوت از گذشته است و این سرمربی آلمانی مشخصاً از برخی اتفاقات باشگاه ناراحت است. او بازیکنانی مثل کایسدو و لایوا را می‌خواست ولی چلسی با پیشنهادی گران‌تر آنها را خرید که همین موضوع واکنش تند سرمربی آلمانی را به همراه داشت. کلوپ همچنین از عربستانی‌ها شدیدا انتقاد کرد و منش و میزان پول خرج کردن آنها را نگران‌کننده دانست. لیورپول در 2 بازی به یک تساوی مقابل چلسی و به یک برد مقابل بورنموث دست یافته و هفته آینده باید در سنت‌جیمز پارک با نیوکاسل قدرتمند دیدار کند. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید