تلاش رژیم صهیونیستی برای احیای بازدارندگی نظامی در کرانه باختری

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای اجرای عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری در آینده نزدیک خبر دادند.

تلاش رژیم صهیونیستی برای احیای بازدارندگی نظامی در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل مؤسسه فرهنگی قرآن پژوهان شمال، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری در آینده نزدیک خبر داده و گفتند که احتمال اجرای این عملیات به ویژه پس از هلاکت هفت صهیونیست از ابتدای سال ۲۰۲۳، قوت گرفته است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با اعلام این خبر به سخنان «رونن بار» رئیس شاباک که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه گفته بود: «برخی سازمان‌ها در کرانه باختری برای ساخت راکت‌های مختلف تلاش می‌کنند» اشاره کرد.

این روزنامه افزود که با وجود اینکه این تلاش‌ها هنوز به مراحل پیشرفته نرسیده اما ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از آن تلاش می‌کند.

به نوشته وبگاه «العربی الجدید»، منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در صورت آغاز عملیات نظامی در کرانه باختری، این عملیات در سطح وسیع بوده و هدف اصلی آن نیز «احیای بازدارندگی» است و قرار است مبارزان فلسطینی و فرماندهان آن هدف قرار گرفته شوند.

پیشتر گروه مقاومتی «عرین الاسود» (بیشه شیران) همه مبارزان و گروه‌های مقاومت را به آماده‌شدن برای نبردی قریب‌الوقوع در شمال کرانه باختری که دشمن صهیونیستی به دنبال آغاز آن است، فراخوانده بود.

این گروه تاکید کرد که همه مبارزان مقاومت باید با توکل بر خدا در راهی که قدم گذاشتند، ثابت قدم بمانند و تحت هیچ شرایطی بازگشت و تسلیم شدن در کار نخواهد بود.

پایان پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید